دنيايي از اطلاعات سئو دنيايي از اطلاعات سئو .

دنيايي از اطلاعات سئو

اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي چيست ؟

رپورتاژ اطلاع رساني چيست و چه تاثيري بر seo وبسايت داراست؟ آموزش سئو در مشهد مسلما اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر seo انكارناپذير ميباشد و مي توان آن را نحوه اي از بازاريابي و تبليغات هدفمند دانست. تبليغاتي كه بدين شكل ايفا ميشوند سبب ساز شناخت كاربر با مارك يا اين كه بيزنس خواهند شد و مي‌توانند ضميرناخودآگاه آنها را آيتم هدف قرار دهند. در اين نوشته ي علمي علاوه بر تحقيق اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر seo، مبادرت به ذكر نكات مهم در زمينه ي كتابت آن، شايست سئو كار خوب مشهد  ترين تارنما ها براي نشر و … خوا هيم كرد

رپورتاژ اطلاع رساني چيست ؟

بهتر مي‌باشد پيش از آنكه بگوييم اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي وبسايت مدرس سئو مشهد چيست اشاره اي به تعريف‌و‌تمجيد آن داشته باشيم. رپورتاژ به لهجه ساده يعني يك نوشته ي علمي خبري و تبليغاتي كه محتواي آن معرفي سرويس ها، محصولات، مارك، تارنما و …. است. اين مقالات در سايت هاي پربازديد منتشر مي‌شوند تا مخاطبان متعددي با سرويس ها، محصولات، مارك و … آشنا شوند. هيچ فرقي نمي نمايد كه بيزنس شما در چه حوزه اي مي باشد و آيا مي خواهيد با طراحي وب سايت فروشگاهي درآمدزايي كنيد يا اين كه به دنبال طراحي سايت شبيه ديجي فرآورده، ساخت وب سايت رستوران، ساخت سايت قنادي و … ميباشيد. بلكه ميتوانيد براي شناخت هر چه بيشتر مخاطبين سايت هاي پربازديد با استخراج وكار خويش، مقاله اي به عنوان رپورتاژ اطلاع رساني بنويسيد و منتشر فرماييد. مهم ترين اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر seo، ارتقاء ترافيك ورودي ميباشد.

يكي دلايلي كه سبب ساز افزايش ترافيك ورودي به وبسايت شما مي‌گردد اين است كه بايستي در رپرتاژ اطلاع رساني ( رپورتاژ اطلاع رساني ) به وبسايت خويش لينك دهيد و كلمات و عبارات خاصي را پيوند دار كنيد. با كليك كردن مخاطبين بر روي آن ها، تعداد بازديدكنندگان وبسايت تان ارتقاء خواهد يافت. در شرايطي‌كه مي خواهيد با ساخت سايت فروشگاهي ارزان، بيزنس خويش را با سرمايه كم شروع فرماييد به طبع رپورتاژ اطلاع رساني مي تواند ياري متعددي به شما نمايد.

ماهيت رپورتاژ اطلاع رساني اين ميباشد كه به صورت خبري ذكر ميشود و مبادرت به تبليغ جنس يا اين كه سرويس خاصي مي نمايد. به صورت معمول اين نوع از محتواها در تارنما هاي خبري و مجله ها منتشر مي‌شوند كه از نگاه اعتبار، منزلت بهتري نسبت به سايت شما دارا‌هستند. يكي از اصول نشر رپرتاژ اطلاع رساني اين است كه در تارنما هاي معتبرتر از خودتان تكثير پيدا نمايند تا رتبه شما هم افزايش يابد.

رپورتاژ نويسي
براي بهبود اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي بايد به اين نكته واقف باشيد كه قابليت ايجاد آن در فرمت هاي متفاوت وجود دارااست و شما هيچ محدوديتي نداريد. برخي از اشخاص تصور مي نمايند كه تايپ كردن رپورتاژ صرفا مختص به محتواي متني ميگردد. در حالي كه مي توانيد از رپورتاژ ويدئويي يا اين كه رپورتاژ تصويري نيز به كارگيري فرمائيد. پيش از هر اقدامي در مورد رپورتاژ نويسي ، استارت مي بايست رسانه اي كه آن را منتشر مي نمايد را انتخاب فرمائيد. به صورت نمونه قصد داريد آن را در وب سايت هاي خبري يا اين كه مجله ها منتشر فرمائيد يا اين كه قصد داريد به سراغ راديو و تلويزيون برويد. هرمورد از اين رسانه ها دارنده خصوصيت هايي مي باشند كه ميتوانند به توفيق شما امداد نمايند.

هركدام از رسانه هاي ذكر شده براي نشر رپورتاژ اطلاع رساني شما هزينه اخذ مي نمايند. هزينه هرمورد را استيناف كنيد و با واحد سنجش بودجه خويش بسنجيد. ناگفته نماند كه شما با پرداخت هزينه مطلوب، مي توانيد يك تبليغ دائمي را در رسانه ها منتشر فرمائيد و از مزاياي آن مانند تهيه كردن بك لينك و پيوند هاي داراي اعتبار برخوردار گرديد. در سال هاي گذشته شيوه هاي تبليغ بسيار محصور و پرهزينه بود و ابدا هدفمند عدم وجود. البته امروزه مي قدرت تبليغات را هدفمندتر انجام اعطا كرد و هزينه كمتري نسبت به تبليغات سنتي پرداخت كرد.

چگونه رپورتاژ اطلاع رساني بنويسيم ؟
يكي‌از سوالاتي كه راجع‌به اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي وجود دارااست اين است كه چه‌گونه رپورتاژ اطلاع رساني بنويسيم؟ رپورتاژ يك كدام از شايسته ترين نحوه ها براي قرار گيري كلمات كليدي در ابتدا نتايج گوگل هست. هرمورد از رپورتاژها با هدف ها مختلفي نوشته مي گردند. برخي از آنان صرفا با غرض ارتقاي سكو مي‌باشند و برخي ديگر تنها معرفي محصولات يا اين كه سرويس ها را در لحاظ دارا‌هستند. جمع ديگري نيز آن را براي اخذ بك لينك و پيوند هاي توانمند منتشر مي نمايند. مهم اين ميباشد كه قواعد كتابت آن را بدانيد و به نه از آنها استعمال فرماييد. در‌صورتي‌كه با نشر يك رپورتاژ توانستيد در يك كلمه و واژه كليدي به سكو نه در گوگل برسيد قطعا با نشر يك سري رپورتاژ توانا به بهبود آن خواهيد بود و مي توانيد در لينك و پيوند نخستين گوگل قرار بگيريد. پيرو شما‌را با اصول رپورتاژ نويسي آشنا خوا‌هيم كرد.

در شرايطي كه مي خواهيد از اثر رپورتاژ در بهينه سازي برخوردار گرديد بايد آن را به گونه اي بنويسيد كه استفاده كننده ترغيب شود آن را تا نقطه پايان مطالعه نمايد. وي مي بايست در نگاه اول به رپورتاژ شما جذب گردد و به طبع بر روي لينك و پيوند هاي مو جود در آن كليك كرده و از وب سايت شما بازديد نمايد. كتابت درست اين محتوا سبب ميگردد كه يك رابطه قوي في مابين كاربر و رپورتاژ برقرار خواهد شد.اثر رپورتاژ در بهينه سازي تارنما چيست ؟

پس از آنكه به تعريفي از رپورتاژ و طرز تايپ كردن آن پرداختيم دفعه به اين ميرسد به اثر آن بر بهينه سازي وب سايت اشاره كنيم. حتما مي دانيد كه طرق مختلفي براي ارتقاء اعتبار وبسايت نزد گوگل وجود دارد. در صورتيكه مطالب پيشين تارنما مارا تفحص كرده باشيد به خير با اشكال seo از جمله seo سپيد، سئو سياه، seo خاكستري، سئو داخلي و سئوي خارجي آشنا ميباشيد. نشر رپورتاژ اطلاع رساني نوعي offpage seo به حساب آورده مي شود و مي اقتدار آن را در دسته seo كلاه سپيد قرار داد.

در صورتي بتوانيد از اين‌شيوه بك پيوند هاي كيفيت خوب اخذ كنيد رتبه تارنما شما به واحد سنجش قابل مراعات اي ارتقاء پيدا خواهد كرد. تكثير اين محتواها در سايت هايي كه نسبت به شما معتبرتر مي‌باشند بدين معناست كه آنها شمارا پذيرش كرده اند و از آنجايي كه گوگل هم آن‌ها را پذيرش مي نمايد پس سكو شما هم بهبود پيدا مي نمايد.

در‌حالتي كه بتوانيد وب سايت هايي را پيدا فرمائيد كه دامنه و صفحه ها قدرتمندي نزد گوگل دارا هستند و گوگل آنان‌را تحت عنوان سايت هاي كاربرپسند معرفي نموده است اين پيغام را به وي مي دهيد كه تارنما شما هم كاربرپسند و جالب هست و قيمت آن را داراست كه به وسيله گوگل سنجيده شود. مسلما ربات هاي گوگل به سراغ تارنما شما خواهند آمد.

بك پيوند هايي كه به وسيله رپورتاژ اطلاع رساني اخذ ميكنيد همچون يك بازاريابي قادر به حساب آورده مي شود و وبسايت شما‌را به توفيق مجاورت خيس مي نمايد. ارتقاء اعتبار دامنه و بهبود درجه از مزاياي بك لينك و پيوند هاي توانمند است. در‌پي با بقيه موارد راجع‌به اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر سئو آشنا خوا هيم شد.

حرف آخر !

بدون‌شك رپورتاژ اطلاع رساني يك طرز مقرون به صرفه و بسيار خوب در بهبود seo تارنما قلمداد مي شود و ميتواند تبليغات، بازاريابي و افزايش اعتبار سايت را براي شما ايفا دهد. در صورتي‌كه تا كنون از اين‌شيوه به كارگيري نكرده ايد پيشنهاد مي كنيم آن را آزمون فرمائيد. اما خير يكبار ! بلكه چندين توشه و مطابق اصولي كه در اين مطالب به آنان اشاره شد.


برچسب: مدرس سئو مشهد، سئو كار خوب مشهد، آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۵۹ توسط:ساسان سودايي موضوع: نظرات (0)

  بك لينك و پيوند كامنتي چيست؟

اكثر وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌ها داراي قسمت اظهار نظر هستند. سئو كار مشهد  قابليتي كه در آن ناشران از مخاطبان دعوت مي‌كنند تا درباره محتواي منتشر شده خود حيث دهند. اين قسمت‌ها اغلب داراي فيلدي مي‌باشند كه اجازه ميدهد URL‌ها را به ديدگاه ها اضافه كرده و به‌طور اتوماتيك به آن‌ها لينك داده گردد، براين اساس در اينجا يك بك لينك به سايت مقصد داده مي شود. اين نوع لينك و پيوند، بك لينك و پيوند كامنتي نام داراست. اين طرز، نوعي تكنيك كلاس خصوصي سئو مشهد seo كلاه سياه هست و امروزه به راحتي توسط الگوريتم‌هاي گوگل شناسايي مي‌گردد.

۵ ويژگي بك پيوند كيفيت عالي چيست؟
آنچه كه يك بك پيوند با كيفيت عالي را تشكيل داد مي‌كند مقداري نامفهوم ميباشد.دوره خصوصي سئو مشهد هيچ كس به طور غير وابسته نمي‌داند كه موتورهاي جستجو به چه شكل كيفيت بك لينك‌ها را اندازه گيري مي‌كنند، البته اكثر متخصصين سئو بر روي چهار عنصر مهم پايين توافق دارا‌هستند. در اصل شما مي بايست كلاس حضوري سئو مشهد  اين فاكتورها را هنگام خريد بك لينك و پيوند كار كشته مد حيث قرار دهيد.

طبيعي بودن بك پيوند‌ها
بك لينك‌ها بايستي طبيعي باشند و صاحب وب‌تارنما آنها را تعيين نموده باشد تا لينك و پيوند دهد، زيرا براي خوانندگانش بها ايجاد كرد مي‌كند و نه چرا‌كه براي اعمال اين عمل به آنها پول پرداخت گرديده‌است. اين‌راه طبيعي به‌دست آوردن يك بك پيوند بهتر مي‌باشد.

هدف بك پيوند طبيعي با بك لينك‌هاي غيرطبيعي گوناگون ميباشد. معمولاً مقصود بك پيوند‌هاي غيرطبيعي گول زدن موتورهاي جستجو مي باشد تا باور كنند يك وب سايت بها بيشتري نسب به قيمت حقيقي خود دارد.

در شرايطي‌كه گوگل متوجه خواهد شد كه يك بك لينك غيرطبيعي يا اسپم ميباشد، ممكن است در بالا آن را ناديده بگيرد البته در صورت تكرار تخلف، وبسايت را مجازات كرده و درجه آنان را در نتيجه ها موتور جستجوي خود كاهش مي‌دهد.

اعتبار بك لينك و پيوند
بك لينك و پيوند‌ها علاوه بر طبيعي بودن مي بايست معتبر نيز باشند. موتورهاي جستجوي مدرن در ادامه اثبات اجتماعي درباره ي معتبر بودن صفحه ها وب هستند. گوگل الگوريتم PageRank مخصوص خود را دارااست كه اهميت و اعتبار صفحه هاي وب را اندازه‌گيري مي‌كند. گوگل الگوريتم PageRank را به‌صورت زير تمجيد مي‌كند:

PageRank با شمارش تعداد و استيناف كيفيت لينك و پيوند‌هاي يك شيت شغل مي‌كند تا قيمت و اهميت وب‌وبسايت را به طور تقريبي گزينش كند. فرض اساسي اين ميباشد كه وب‌وب سايت‌هاي اصلي‌تر احتمالاً لينك‌هاي بيشتري را از وب‌تارنما‌هاي ديگر دريافت مي‌كنند. بدين ترتيب، هر چه تعداد و اصلي‌تر از آن، كيفيت بالاتر بك پيوند‌هاي يك برگه وب بيشتر باشد، شانس آن براي درجه‌بندي لغات كليدي رقابتي بالاتر ميباشد. بنابراين، رتبه ورقه را به عنوان يك الگوريتم يا مضمون‌ در حيث بگيريد و نه به عنوان يك معيار.

نوع بك لينك (فالو يا نوفالو)
به طور پيش‌فرض، پيوند‌هاي HTML معمولي ويژگي rel را ندارند و اين بدان معناست كه موتورهاي جستجو مي توانند مرتبه صفحه را از يك كاغذ به شيت ديگر منتقل كنند.

به اين برهان ‌كه فقط لينك‌هاي فالو ارزش سايت منبع را به تارنما پيوند شده منتقل مي‌كنند، براي اين منظور كه بتوانيد سكو سئوي وب‌سايت‌ خود را بهبود دهيد مي بايست در‌پي دريافت بك‌ لينك و پيوند‌هاي follow باشيد.

بك پيوند‌ها نوفالو فقط زماني با ارزش ميباشند كه بتوانند مخاطبان را به تارنما شما انتقال داده و ترافيك ارجاعي تشكيل داد كنند.

انكر تكست پيوند
انكر تكست؛ متن لينك و پيوند داري ميباشد كه با كليك كردن روي آن به ورقه تازه منقل مي شويد. گوگل از متن لينك يا anchor text براي شناسايي آيتم پيوند و بهبود كيفيت جستجوي كاربران به كارگيري مي‌كند. هرچه كه همبستگي بين متن و مسئله بك لينك و پيوند بيشتر باشد، ارزش لينك و پيوند هم بيشتر خواهد شد. البته به خيال داشته باشيد كه در صورتيكه دقيقا عين كلمه كليدي برگه مقصود را به عنوان انكر تكست انتخاب كنيد، صرفا يك پرچم قرمز رنگ به عنوان غيرطبيعي بودن پيوند براي گوگل به جا گذارده‌ايد! در تعيين متن لينك و پيوند خيلي محتاط و دقيق باشيد. سفارش ميشود براي يافتن لغات كليدي دوست داستني براي تمجيد كاغذ لينك داده شده، كمي تفحص فرمائيد.

ارتباط موضوعي
ارتباط موضوعي تارنما مقصد و مبدا، يكي از مهم‌ترين مواردي ميباشد كه بايد هنگام دريافت بك لينك به آن توجهي ويژه كرد. در وضعيت كلي، هر قدر گزينه كاري دو سايت مشابهت بيشتري بهم داشته‌باشد، گوگل براي لينك و پيوند قيمت بيشتري قائل خواهد بود و احتمال ارتقا ترافيك سايت هم بيشتر خواهد شد. بنابراين درصورتي كه در باب فناوري در در حال حاضر عمل مي‌باشيد، خوب است از فروم‌هاي پزشكي بك لينك و پيوند نگيريد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۰:۰۹ توسط:ساسان سودايي موضوع: نظرات (0)

نكات اصلي در امر هوش تصنعي الگوريتم هاي گوگل در seo

در دنياي اينترنت محتوا هاي متعددي به صورت متن، فيلم، عكس و... وجود دارد. كلاس سئو مشهد پيدا كردن مقاله متبوع اگر‌كه نظم و دسته بندي خاصي وجود نداشته باشد، كاري بسيار سخت ميباشد. الگوريتم هاي سكو بندي گوگل نتايج را به ترتيب تروتميز مي نمايند و صفحات اينترنت را با تمركز به عبارت سرچ گرديده و ميزان چگونگي مي سنجند. در بهره مرتبط ترين و مطلوب ترين فايده براي استفاده كننده نمايش داده ميشود. الگوريتم هاي گوگل در seo به يوزرها بينش درست ايجاد كرد محتوا را آموختند.دوره سئو مشهد  در واقع ايجاد كرد محتوا در راستاي نياز يوزرها يك كدام از آموزه هاي مهم اين الگوريتم هاست.منتور سئو مشهد  گوگل با پياده سازي الگوريتم هايي مانند پاندا، مرغ مگس خوار و پنگوئن اوليه راه‌حل خويش براي مقابله با تارنما هاي اسپم را ارائه كرد.آموزش سئو مشهد
همانگونه كه مي دانيد بيشترين جستجوي يوزرها در سراسر فقيه بوسيله گوگل ايفا ميشود. به همين انگيزه تمركز همگي سئو كاران بر روي موتور جستجوي گوگل مي باشد. جايگاه بندي سايت ها به وسيله الگوريتم هاي كاوش شكل ميگيرد. گوگل تر و تميز الگوريتم هاي خويش را آپ ديت مي نمايد تا نتايج بهتري براي جستجوي يوزرها اكران دهد. در سال هاي اخير به كار گيري از الگوريتم هاي هوش تصنعي توسط گوگل ارتقاء پيدا نموده است.
مديران وبسايت و seo كاران براي اين كه به حاصل بهتري برسند بايد با طرز فعاليت تمام الگوريتم هاي سكو بندي گوگل آشنا شوند. كسي ترازو هاي گوگل و تعداد همگي الگوريتم هاي آن را نمي داند. البته كارشناسان سئو معتقدند فاكتورهايي مانند تاريخچه، اعتبار دامنه و برگه، كلمه ها كليدي seo، تجربه كاربري و ...در رتبه بندي لحاظ مي گردد.
لبريز اهميت ترين الگوريتم هاي گوگل در سئو
بهينه سازي محتواي تارنما براي گوگل، موجب توفيق تارنما شما خواهد شد. به همين انگيزه شما مي بايست نسبت به الگوريتم هاي seo دورانديشي كافي داشته باشيد. در صورتيكه محتواي شما با الگوريتم هاي گوگل در بهينه سازي هم خواني نداشته باشد، بازديدكنندگان احتمالي تارنما را از دست مي دهيد. الگوريتم ها به صورت كلي دو هدف اساسي را دنبال مي نمايند كه عبارت ميباشد از افزايش رتبه سايت هاي مخاطب شالوده و پر ارزش، كاهش مرتبه سايت هاي اسپم و بي چگونگي.
الگوريتم هسته گوگل
هنگامي كه به روز هاي نو يك الگوريتم به اندازه كافي تست گرديده باشد و نيازي به تغييرات عمده نداشته باشد، به Google Core Algorithm يا اين كه الگوريتم هسته گوگل اضافه خواهد شد. به دنبال به معرفي الگوريتم هاي گوگل در بهينه سازي ميپردازيم.
الگوريتم پاندا
در سال 2011 جهت رويا رويي با محتواي بي چگونگي، سرقت ادبي و محتواي كپي، استفاده زياد از كلمات كليدي، وسعت بالاي تبليغات، مزرعه هاي محتوا و... الگوريتم پاندا به شغل دريافت شد. اين الگوريتم براي محتواي مخصوص و بي نياز وب سايت ها، جايزه هايي در نظر مي گيرد. اين الگوريتم چگونگي محتواي صفحه هاي را مي سنجد و اگركه از لغات كليدي غير مرتبط، غير حقيقي يا اين كه به تعداد زياد مستعمل باشد، آن صفحه جريمه گرديده و از ليست نتيجه ها گوگل حذف مي شود. الگوريتم پاندا به معيار هاي ذيل توجه داراست:
رعايت نكات املايي و نگارشي بسيار داراي اهميت است زير سبب مي گردد الگوريتم هاي كاوش محتواي شما‌را جزو محتوا هاي باكيفيت محاسبه كنند. پياده سازي ظواهر تارنما گزينه دقت اين الگوريتم قرار مي گيرد. چون ايجاد كرد ظاهري كاربر پسند و ديدني ديگران را به بازرسي محتوا ترغيب مي نمايد. اين دستور موجب ارتقا زمان حضور يوزرها در وب سايت شما ميگردد. سايت هايي كه لينك و پيوند هاي متفاوت و تبليغات متعددي را در صفحات خويش مكان مي‌دهند، به وسيله پاندا جريمه خواهند شد. الگوريتم پاندا به چگونگي متني كه شما در چنگ مخاطب قرار مي دهيد نيز دقت متعددي مي نمايد.
محتواي تكراري، متن نسخه برداري گرديده و دستكاري نادرست، از جمله مواقعي هستند كه منجر ميشوند گوگل به شما مشكوك شود. يكي‌از ديگر از مواقعي كه الگوريتم پاندا آيتم بازرسي قرار ميدهد، كميت محتواي شماست. عالي مي‌باشد در وب سايت خويش از اطلاعاتي استعمال فرمائيد كه دارنده ماليات بر ارزش افزوده محتوايي است. در واقع يكمحتواي ارزشمند بايستي داده ها جديدي را به يوزرها بيفزايد و مشابه محتواي ديگر وب سايت ها نباشد.
الگوريتم مرغ مگس خوار
در سال 2013 يكي از مهم ترين الگوريتم هاي بهينه سازي توسط گوگل آپديت رساني شد. مقصود از تشكيل داد اين الگوريتم درك عالي كلمه ها سرچ گرديده توسط يوزرها مي باشد. اين الگوريتم ياري مي نمايد تا تجربه كاربري بهتري براي يوزرها تعيين شود. غرض اساسي الگوريتم هاي گوگل جلب رضايت و ادراك كردار يوزرها ميباشد. الگوريتم مرغ مگس خوار بر روي فرايند طبيعي گويش شامل هم معني و مفهوم، نمايه سازي معنايي و... براي درك خوب كاوش ها و ارائه شايسته ترين نتايج ممكن، تمركز داراست.
الگوريتم هاي سئو و الگوريتم پنگوئن
در سال 2012 براي رويارويي با تكنيك هاي seo كلاه سياه مانند دايركتوري لينك و پيوند، پيوند هاي اسپم و استفاده بيش تر از حد از عبارات كليدي در Anchor Text، الگوريتم پنگوئن توسط گوگل به عمل دريافت شد. پيش از وجود الگوريتم هاي گوگل در seo به ويژه الگوريتم پنگوئن، وسعت لينك و پيوند ها بدون اعتنا به چگونگي آنان، بر مرتبه بندي صفحات وب سايت ها اثر متعددي مي گذاشت. وظيفه پژوهش اين كه وبسايت ها از چه راه‌هاي لينك و پيوند هاي خويش را بدست مياورند، آيتم يقين بودن، كيفيت عالي بودن و مرتبط بودن لينك و پيوند ها بر عهده الگوريتم پنگوئن مي‌باشد.
الگوريتم هاي گوگل در سئو و الگوريتم تلفن همراه گدون
در سال 2015 آپ تو ديت رساني گوشي گوگل با اسم تلفن همراه گدون (Mobilegeddon) به عمل دريافت شد. گوشي گدون يكي‌از الگوريتم هاي سكو بندي گوگل ميباشد كه Mobile Friendly بودن تارنما ها را تحقيق مي نمايد. اين الگوريتم وبسايت هايي را كه براي گوشي سئو گرديده اند را در حق تقدم قرار ميدهد. وبسايت هايي كه بهينه سازي نشده اند، جريمه خواهند شد و حتي گاهي از ليست حاصل گوگل حذف مي‌شوند.


برچسب: آموزش سئو مشهد، منتور سئو مشهد، دوره سئو مشهد، كلاس سئو مشهد، دوره خصوصي سئو مشهد، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۵۷ توسط:ساسان سودايي موضوع: نظرات (0)

بلايي كه برچسب هاي غيراصولي بر سر تارنما ما مي‌آورند.

در قبلي تصور بر اين بود كه هر قدر بيشتر از برچسب به كارگيري كنيم، جايگاه بهتري خوا هيم داشت. بايد بگويم كه اين تصور هر يكسري غلط است اما در قبل آموزش سئو در مشهد تا حدي عملكرد داشت. فعلا موتورهاي جستجو بسيار هوشمند شده اند و قادرند به راحتي تگ هاي درست از اشتباه را تشخيص دهند سئو كار خوب مشهد  براي همين نمي قدرت با برچسب هاي زياد و متفاوت و برخي بي ربط، ورودي زيادي از گوگل گرفت. چنانچه طرفدار برچسب زدن هاي زياد ميباشيد خوب ميباشد بدانيد مدرس سئو مشهد اين تگ ها چه بلايي بر سر سايتتان مي‌آورند:

۱- پايين آمدن تجربه كاربري
همان گونه كه استعمال درست از برچسب يا tag مطالب و محتواهاي وبسايت را خوب در دسترس كاربر قرار مي دهد، بايستي بدانيد كه به فعاليت بردن تگ هاي زياد و نامرتبط سبب ساز مي‌گردد ورقه شما به هم ريخته و به هم ريخته گردد و اين بي نظمي، كاربر را بيشتر سرگردان مي كند.

زيرا في مابين انبوهي از تگ هاي بي ربط قرار مي‌گيرد كه هيچ منطقي براي او ندارند. پس نه صرفا به ماندگاري او در وبسايت كمكي نمي كند كه احتمال داراست منجر خروج او از كاغذ نيز گردد.

 

۲- ايجاد كرد صفحه ها تكراري (Duplicate Content)
قطعا تا اينجا متوجه شده ايد كه با تشكيل داد يك تگ، يك صفحه در وبسايت شما ايجاد كرد مي شود. وقتي براي يك نوشته‌ي علمي يا متاع خود تگ هاي متفاوت و مشابه مي سازيد در واقع يك‌سري صفحه به وجود مياوريد كه محتواي يكساني دارا‌هستند. وقتي كه شما برچسبي با عنوان ” كفش طبي زنانه” داشته باشيد و به طور همزمان برچسبي با عنوان “كفش زنانه طبي” ساخت كنيد قطعا محتواهاي موجود در اين دو برگه يكي‌از هستند. در شغل شما دو كاغذ ساخت مي‌كنيد كه محتواي تماما يكسان دارا هستند.
۳- تشكيل داد صفحاتي با آيتم مشابه (Cannibalization)
كنيباليزيشن زماني رخداد مي افتد كه براي يك عبارت كليدي غرض چند كاغذ داشته باشيد. اين صفحات معنا يكساني را به كاربر و گوگل القا مي كنند هر تعدادي ممكن ميباشد محتواي يكساني نداشته باشند. براي مثال در‌صورتي‌كه شما مطلبي در امر “كفش طبي زنانه” نوشته ايد و برچسب آن را “كفش طبي زنانه” انتخاب نمائيد دو ورقه در تارنما ساخت كرده ايد كه گوگل آن‌ها را با يك زمينه مشابه شناسايي مي كند. در فايده ارزش آن برچسب و بها صفحه ها سايت را ذيل مياورد.

 

۴- ساخت صفحات بي قيمت(Zombie Pages)
صفحه ها برچسب از نگاه گوگل اساسي ميباشند زيرا حلقه ارتباطي محتواها با هم به شمار ميروند. اين صفحه ها شانس زيادي در استحصال مرتبه دارا هستند البته اگر آنها را به صحت تعيين و جاي گذاري نكنيد يا عنوان برچسب خيلي كوتاه و عمومي باشد ورقه ساخت شده بي بها يا در اصطلاح زامبي خواهد بود.

در شرايطي كه صفحه ها زامبي تارنما شما زياد باشد هم سرعت ايندكس ذيل مي آيد و هم گوگل محتواي وبسايت شمارا بي كيفيت احتساب خواهد كرد.

۵- كاهش اعتبار محتواهاي مهم
پيوند دهي يكي ابزارهاي seo براي ارتقا سكو و بها صفحه ها ميباشد. زماني از يك كاغذ وب سايت به كاغذ ديگري لينك مي‌دهيم، در واقع كمي از اعتبار برگه اول را به برگه دوم منتقل مي كنيم. تگ كردن يا برچسب گذاري را هم مي اقتدار نوعي لينك و پيوند دهي دانست.

زماني كه برچسب هايي براي يك محتوا تعريف و تمجيد ميكنيد، در واقع صفحاتي ساخت و ساز مي‌كنيد كه كل آن‌ها در ورقه محتوا لينك و پيوند شده‌اند. با اين كار بخشي از اعتبار برگه محتواي تان را به صفحات برچسب منتقل ميكنيد.

موقتي در صورتي‌كه تعداد زيادي تگ متفاوت براي نوشته‌ي‌علمي خود ساخت و ساز فرماييد، اعتبار اين ورقه را تا حد زيادي پخش مي كنيد. در سود به جاي‌اينكه اعتبار صفحه اساسي را با تمركز بر موضوعات اساسي بيشتر كنيد، صفحه ها زيادي خواهيد داشت كه تمامي اعتبار كمي دارا‌هستند.

 

۶- رقابت برچسب با صفحات داخل وب سايت
گاهي برخي افراد همان عنوان برگه يا كلمه و واژه كليدي صفحه را برچسب قرار ميدهند. اين شغل تماما اشتباه هست زيرا برچسب ها نوعي طبقه بندي محتواهاست و در حالتي‌كه شما يك واژه و كلمه كليدي را به عنوان برچسب گزينش فرماييد در واقع كاغذ اي ديگر با همان واژه كليدي در تارنما شما ايجاد خواهد شد كه منجر مي‌شود با برگه اساسي در رقابت قرار گيرد و توان و اعتبار كاغذ اساسي را بگيرد.

 

چه طور درست برچسب بزنيم؟
۱- برچسب بايد كوتاه باشد.
بهترين نوع برچسب ها، آنهايي مي‌باشند كه كوتاه و حداكثر از سه كلمه تشكيل‌شده باشند. شما بايد بتوانيد آحاد موضوعاتي كه به نوشته مربوط مي شوند را در تعدادي كلمه و واژه كوتاه بيان كنيد.

 

۲- تعداد برچسب ها زياد نباشد.
هدف استعمال از تگ ارشادوراهنمايي كاربران براي پيدا كردن محتواهاي موردنظرشان مي‌باشد. زياد بودن اين تگ ها سبب سردرگمي كاربر و زياد شدن بيهوده صفحات وب سايت شود.

زياد بودن صفحه هاي زامبي يا بيهوده باعث مي شود ربات هاي گوگل مجال زيادي را براي كراول كردن آنها صرف كنند و صفحه ها اساسي و اساسي ناديده گرفته شوند. ۲-۵ برچسب در هر محتوا ميتواند تعداد كافي و مناسبي براي برچسب گذاري باشد.

 

۳- از برچسب هاي گذشته استفاده فرمائيد.
يكي از ايرادات برچسب گذاري به كار گيري از تگ يكتا مي باشد. تگ يكتا تگي هست كه صرفا در يك محتوا مستعمل. يعني صفحه اي ساخت كرديم كه تنها يك مقاله در آن وجود داراست. در گزينش برچسب ها كوشش نماييد آنها را طوري گزينش فرماييد كه به يك سري نوشته‌ي علمي ديگر هم مرتبط باشد. براي اينكه بتوانيد درست برچسب گذاري فرماييد چند تگ از پيشين گزينش نماييد و در هر محتوا متناسب با آيتم از آنان به كارگيري فرمائيد.

تگ ها نبايد خيلي خاص و محدود باشند براي مثال تعيين نام يك جنس به عنوان تگ در يك وب سايت فروشگاهي عمل صدق نيست زيرا مطلقا هيچ مال ديگري با همان نام نخواهيد داشت.

۴- برچسب ها را از مجموعه ها متمايز نمائيد.
از نام گروه بندي ها به عنوان برچسب به كار گيري نكنيد. دسته بندي ها خود بها و اعتباري دارند و هر كدام محتواهاي مشخصي را به استفاده كننده نماد مي دهند. اگر از آنان به عنوان Tag استعمال كنيد صفحات تكراري و مشابه ساخت ميكنيد كه محتواي يكسان دارا هستند و اين شغل روي سئوي وب سايت و جايگاه شما تاثيري منفي خواهد داشت.

 

۵- به ارتباط برچسب با محتوا دقت كنيد.
Tag نبايد با گزينه محتواي شما بي ارتباط باشد. براي انتخاب برچسب درست، بايستي از لغت ها و كلمه ها جان دار در محتوا به كار گيري فرماييد و بين آنها ارتباط موضوعي و معنايي وجود داشته باشد. زيرا وقتي كاربر عبارتي را جستجو مي كند پيرو محتوايي است كه با آن عبارت ارتباط مستقيمي داشته باشد.

 

۶- از لغات كليدي به كار گيري نكنيد.
اصلا از لغت ها و لغات كليدي غرض خود در برچسب ها استعمال نكنيد. همان گونه كه قبلا هم گفته شد اين شغل منجر ايجاد كرد صفحه ها مشابه و رقابت صفحات برچسب با صفحات اساسي ميشود و ارزش آنان‌را كم مي كند.

 

۷- صفحه هاي برچسب را سئو فرمائيد.
در وب سايت هاي وردپرسي اين امكان وجود دارد كه شما بتوانيد براي مجموعه بندي ها و تگ هاي خود توضيحاتي اضافه نماييد. وقتي كه اين عمل را جاري ساختن دهيد صفحات تگ ها هم بهينه سازي مي گردند و گوگل مضمون‌ هر برچسب و محتواي داخل آن را بهتر فهم مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۴۸ توسط:ساسان سودايي موضوع: نظرات (0)