هرآنچه كه بايد در مورد سئو سوشيال سيگنال Social Signals بدانيد
سوشيال سيگنال چيست و چه تاثيري در seo وب سايت دارد؟
شبكه هاي مردمي درواقع چيزي بيشتراز يك پلتفرم پيام رساني نيستند. پلتفرم هاي اجتماعي در زمان زمان تكامل يافته اند و موقتا بخشي از زندگي روزمره ما ميباشند.
تا همين چندين وقت اخير، مردم وقت زيادي صرف اينستاگرام و توييتر مي كردند. ولي امروز، اين افراد هر ماه از طريق رسانه هاي اجتماعي خود كسب درآمد مي كنند.
آموزش سوشيال سيگنال
قبل از اينكه نگاهي به سيگنالهاي اجتماعي يا همان سوشيال سيگنال بياندازيم، بياييد درباره موضوعي بسيار اساسي كلام كنيم.
كلام ما در اينجا اين هست كه درصورتي كه درآمد شما از طريق وب سايت و حضور در فضاي آنلاين ميباشد مدرس سئو مشهد البته رسانه هاي اجتماعي را ناديده مي گيريد، خطا بزرگي اجرا مي دهيد. داشتن يك استراتژي شبكه اجتماعي قادر اكنون محور و پايه اصلي ديجيتال ماركتينگ براي هر دستيابي و كاري ميباشد.
براين اساس درصورتيكه شما در پلتفرم هاي گوناگون شبكههايمردمي فعال ميباشيد، مزاياي بيشماري وجود دارد كه مي توانيد از آنها به كارگيري فرماييد. يك كدام از مزاياي اين فرمان استخراج به سوشيال سيگنال براي تارنما تان ميباشد. فعلا، در شرايطي كه شما ميخواهيد بدانيد كه سوشيال سيگنال چيست و چهطور قادر است سايت تان را كلاً تحت تاثير قرار دهد پس با ويرلن يار شويد.
(Social Signals) سوشيال سيگنال چيست؟
سوشيال سيگنال تك تك لايك ها ، نظر ها، اشتراك گذاري ها، و تعامل كلي يك وب سايت و برگه وب در پلتفرم شبكههايمردمي مختلف ميباشد. اين سيگنالها توسط گوگل براي سنجش اينكه آيا يك كاغذ وب ارزشمند ميباشد يا نه، آموزش سئو در مشهد در لحاظ گرفته ميشود. در صورتيكه شيت وب داراي سوشيال سيگنال بالايي باشد، به اين مضمون ميباشد كه محتواي آن لايك شده و توسط افراد زيادي به اشتراك نهاده ميگردد. اين مورد به بهينه سازي تارنما و جايگاه بندي وبسايت در جستجوهاي گوگل امداد كرده و از بينش گوگل به عنوان نوعي ديگر از بك لينك ها مشهود است.
هم اكنون كه ميدانيد، سوشيال سيگنال يعني چه، بياييد التفات داشتن سوشيال سيگنال را بدانيم:
عنايت سوشيال سيگنال در سال ۲۰۱۸
ارتقاء ترافيك با با كيفيت
كليه ما دوست داريم ترافيك مجاني بدست آوريم ؛ ترافيكي با كيفيت عالي كه براي بهينه سازي و كسب رتبه بالاتر در گوگل به آن نياز داريد. درحال حاضر براي استحصال بهاين نقطه شيرين در گوگل، شما بايستي فاكتورهاي سئو سئو را برآورده كنيد.سئو كار خوب مشهد از بين ۲۰۰ برهان مرتبه بندي بهينه سازي ، سوشيال سيگنال ساده ترين خط مش براي بهينه سازي وب سايت و استحصال سكو بندي بالاتر در گوگل و افزايش ترافيك با كيفيت عالي هستند.
البته گوگل تنها مقالاتي كه محتواي كاركشته، توان خوب، و حضور پررنگ در شبكههاياجتماعي دارند را رنك مي كند.
ايجاد كرد بك لينك ارزشمند از طريق سوشيال سيگنال
همان طور كه در مقاله تاثير بك لينك در seo سايت گفتيم فقط خريد بك پيوند فالو از طريق رپورتاژ آگهي در وبسايت هاي پر طرفدار با اتوريتي بالا در سئو تاثير داراست بدين ترتيب احتمالا بسياري از شما در اين درنگ ميباشيد كه چون شبكه هاي اجتماعي بك لينك و پيوند فالو نمي دهند ، به اشتراك گذاشتن مطالب در شبكههاياجتماعي براي seo بي منفعت است. با اين فعلا، مت كاتس رسماً اعلام كرد كه Google پيوند هاي شبكه اجتماعي را به عنوان يك فاكتور بهينه سازي بهينه سازي و سكو بندي در SERPs به حساب ميآورند.
مهندس متيو كاتس، موقتا در مجموعه كيفيت و با صرفهسازي موتور جستجو (بهينه سازي) در شركت گوگل فعاليت دارد.
حال فرض فرماييد دو وبسايت با ايجاد محتوا ي نسبتاً يكسان داشته باشيم كه يكي از هيچ حضوري در شبكههايمردمي نداشته باشد و ديگري حضور برند مناسبي در شبكه هاي اجتماعي داشته باشد. در آن صورت، گوگل آن سايتي كه حصور اجتماعي بالاتري داراست را در درجه بندي (رنك) بالاتر قرار ميدهد
خريد سوشيال سيگنال براي ارتقاء اتوريتي و اقتدار دامنه
افزايش اتوريتي و توان دامنه بازارياب فضاي مجازي
ارتقا اتوريتي و توان دامنه
بازارياب فضاي مجازي
سوشيال سيگنال شاخصي مستقيم و بديهي از محبوبيت ميباشند. جذب پيوند و بازديد بيشتر از پيج هاي محبوب در شبكه هاي عمومي سبب ساز ارتقاء اتوريتي و قدرت دامنه ميشود. اين روشي آزمايش شده توسط بخش اعظمي از سئو كاران است.
موقتي خوا هيم ديد كه چه طور خواهيم توانست سوشيال سيگنال ارگانيك را افزايش دهيم و در سال ۲۰۱۸ مرتبه بهتري در گوگل كسب كنيم
ارتقا سوشيال سيگنال
در اين قسمت از فراگيري بهينه سازي چندين نمونه از بهترين نكات براي ارتقا سريع سوشيال سيگنال با كيفيت خوب اورده شده هست:
به صورت روزانه در شبكههاياجتماعي پست بگذاريد.
مردم فقط در حالتي كه برند شما را خواهند شناخت كه روزانه نظرشان را جلب فرمائيد. براي اين خواسته، شما بايد روزانه مجموعاًَ پلتفرم هاي اجتماعي يك پست ارسال نماييد.
از تصاوير به كار گيري نمائيد.
تصاوير گوياي هزاران واژه و كلمه مي باشند. هيچ كس دوست ندارد يك متن خسته كننده ي طولاني را بخواند. از سايرين متفاوت باشيد و از عكس هاي جذاب و آموزنده به كار گيري فرمائيد.
تك تك تيم هاي شبكههايعمومي را پوشش دهيد.
به ياد داشته باشيد، يك نام تجاري صرفا زماني برند مي گردد كه جمعاًَ دسته هاي اجتماعي فعال باشد. ضمن اين، گوگل اين موضوع را هنگام درجه بندي سايت متوجه گردد. اعتقادوباور نتيجه ها فرماييد كه تمامي پلتفرم هاي اجتماعي تعالي مانند صورت بوك، توييتر، گوگل پلاس، Instagram ، Pinterest، و لينكدين را در ليست خود قرار مي دهيد.
مسابقه توليد نماييد.
مشوق دادن و مسابقات، روندهايي جديد در شبكه هاي اجتماعي ميباشند. براي جلب بازديد بيشتر از پروفايل تان، آحاد كاري كه مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه يك مسابقه را به طور عمومي اعلام كنيد و بعد شاهد سود اي بهتر باشيد.
آيا بايد از سوشيال سيگنال در سال ۲۰۱۸ استفاده كنيم؟
من ميدانم اين دقيقاً همان چيزي ميباشد كه شما مي خواهيد بدانيد.
پاسخ بهاين سوال يك بله بسيار تعالي ميباشد. در واقع، زماني كه گسترش دهندگان گوگل رسما آن را به عنوان يك استدلال بهينه سازي و سكو بندي در موتور جستجو SERPs اعلام كرده اند، ديگر شما نمي توانيد آن را ناديده بگيريد.
مطمئن شويد كه از سوشيال سيگنال حقيقي و واقعي در صفحه هاي وب خود به كارگيري مي كنيد ولي خريد سوشيال سيگنال را سفارش نميكنيم. گوگل ميتواند كيفيت سوشيال سيگنال را حس كند و به راحتي قادر است قضاوت كند كه آيا آن حقيقي و واقعي مي باشد يا نه.
يك چيز ديگر، هيچوقت فراموش نكنيد كه سوشيال سيگنال را از گوگل پلاس Google+ بگيريد چراكه به گوگل تعلق داشته و گوگل گرايش دارااست سوشيال سيگنال گوگل پلاس Google+ را بيشتر وزن دهد. (بها بيشتري قائل شود)
چه انتظاري از نقش سوشيال سيگنال بر سئو داشته باشيم؟
تا وقتيكه پلتفرم هاي اجتماعي در حال تبديل شدن به شكلي استفاده كننده پسندانه تر ميباشند، داشتن يك اپليكيشن قدرتمند براي شبكههايمردمي ضروري است. در شرايطي كه به هر دليلي، شبكه هاي اجتماعي را ناديده ميگيريد پس از رقابت خارج شده ايد. سوشيال سيگنالها يكي از ۲۰۰ شاخص مرتبه بندي و seo سايت و معمولي ترين طرز براي كسب سكو در موتور جستجو ميباشند. در واقع، سوشيال سيگنال موقتا هم بها بك لينك ها ميباشند!
سبك نو اطلاعات
امروزه مردم بيشتر اطلاعات مورد نظرخود را از شبكه هاي مردمي دريافت مي كنند، چراكه آنها از طريق اين پلتفرم ها با برند ها ارتباط برقرار مي كنند. با اين وجود، نسبتاً كليه ي ما براي مثال شما و من از رسانه هاي اجتماعي استعمال مي كنيم و من پندار ميكنم اين بهترين و وارفته ترين نحوه براي ارتباط با مشتريان تان و تبديل (convert) آنها مي باشد.
اتكا سازي
با يك ويژگي شخصي سازي شده، برندهاي تجاري در مشتريان خود شم پشت گرمي ايجاد كرد مي كنند. كاربري كه از گوگل آمده ميباشد، به راحتي به يك مشتري بالقوه تبديل نمي شود، ولي در عين حال، وقتي كه برند شما از طريق شبكه هاي عمومي ،در گذر زمان در آنان پشت گرمي ساخت، اين شغل بي آلايش خواهد بود.
تبديل خوب
هنگامي كه متكي بودن مشتري خود را به دست آورديد، فروش دوباره به آنها امري شل خواهد بود. به خاطر اينكه شما ارزش برندتان را روي هم رفته شبكههايعمومي ساخت كرده ايد، فعلا ميتوانيد از تبديل هاي بهتر لذت ببريد، زيرا مشتريان كهن شما به مشتريان نو تبديل خواهند شد و در بهره شما ميتوانيد ارزش طول عمر مشتريتان(LTV) را ارتقاء دهيد.
بهينه سازي سوشيال سيگنال-شبكه هاي مردمي بازارياب فضاي مجازي
بهينه سازي سوشيال سيگنال-شبكه هاي عمومي
بازارياب فضاي مجازي
بهترين شغل براي تقويت سوشيال سيگنال در وب سايت تان
در خدمات seo دو شيوه وجود داراست كه قادر است حضور نام تجاري شما در شبكه هاي اجتماعي را تقويت كند:
باطن تارنما
به سادگي دكمه هاي به اشتراك گذاري را در سايتتان قرار دهيد تا آنها بتوانند مطالب شما را به اشتراك بگذارند و درگير محتواي شما شوند.
دكمه هاي اتصال سهل و آسان
وبلاگ خود را با مطالب تازه و ديدني آپ ديت نگه داريد.
فارغ وبسايت : حضور كار كشته تر در شبكه هاي محبوب :
فيس بوك
كانال يوتيوب
اينستاگرام و Pinterest
حساب توييتر
گوگل پلاس
لينكدين
برچسب: آموزش سئو در مشهد، سئو كار خوب مشهد، مدرس سئو مشهد،
ادامه مطلب