بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت جت بت
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بت
بازی بلک جک
سایت شرط بندی با شارژ کارت به کارت
بازی انفجار ۲
bet303.com
مگاشرط بندی بت
پیش بینی زنده
بت یک
jetbet90
ac90bet
سایت یک بت
پوکر آنلاین شرطی
1x
وان ایکس ایران
سایت بازی plinko
baxbet
وان ایکس بت
تک بت
بت فیدو
بت 85
 دنیایی از اطلاعات سئو دنیایی از اطلاعات سئو .

دنیایی از اطلاعات سئو

اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر بهینه سازی چیست ؟

رپورتاژ اطلاع رسانی چیست و چه تاثیری بر seo وبسایت داراست؟ آموزش سئو در مشهد مسلما اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر seo انکارناپذیر میباشد و می توان آن را نحوه ای از بازاریابی و تبلیغات هدفمند دانست. تبلیغاتی که بدین شکل ایفا میشوند سبب ساز شناخت کاربر با مارک یا این که بیزنس خواهند شد و می‌توانند ضمیرناخودآگاه آنها را آیتم هدف قرار دهند. در این نوشته ی علمی علاوه بر تحقیق اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر seo، مبادرت به ذکر نکات مهم در زمینه ی کتابت آن، شایست سئو کار خوب مشهد  ترین تارنما ها برای نشر و … خوا هیم کرد

رپورتاژ اطلاع رسانی چیست ؟

بهتر می‌باشد پیش از آنکه بگوییم اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر بهینه سازی وبسایت مدرس سئو مشهد چیست اشاره ای به تعریف‌و‌تمجید آن داشته باشیم. رپورتاژ به لهجه ساده یعنی یک نوشته ی علمی خبری و تبلیغاتی که محتوای آن معرفی سرویس ها، محصولات، مارک، تارنما و …. است. این مقالات در سایت های پربازدید منتشر می‌شوند تا مخاطبان متعددی با سرویس ها، محصولات، مارک و … آشنا شوند. هیچ فرقی نمی نماید که بیزنس شما در چه حوزه ای می باشد و آیا می خواهید با طراحی وب سایت فروشگاهی درآمدزایی کنید یا این که به دنبال طراحی سایت شبیه دیجی فرآورده، ساخت وب سایت رستوران، ساخت سایت قنادی و … میباشید. بلکه میتوانید برای شناخت هر چه بیشتر مخاطبین سایت های پربازدید با استخراج وکار خویش، مقاله ای به عنوان رپورتاژ اطلاع رسانی بنویسید و منتشر فرمایید. مهم ترین اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر seo، ارتقاء ترافیک ورودی میباشد.

یکی دلایلی که سبب ساز افزایش ترافیک ورودی به وبسایت شما می‌گردد این است که بایستی در رپرتاژ اطلاع رسانی ( رپورتاژ اطلاع رسانی ) به وبسایت خویش لینک دهید و کلمات و عبارات خاصی را پیوند دار کنید. با کلیک کردن مخاطبین بر روی آن ها، تعداد بازدیدکنندگان وبسایت تان ارتقاء خواهد یافت. در شرایطی‌که می خواهید با ساخت سایت فروشگاهی ارزان، بیزنس خویش را با سرمایه کم شروع فرمایید به طبع رپورتاژ اطلاع رسانی می تواند یاری متعددی به شما نماید.

ماهیت رپورتاژ اطلاع رسانی این میباشد که به صورت خبری ذکر میشود و مبادرت به تبلیغ جنس یا این که سرویس خاصی می نماید. به صورت معمول این نوع از محتواها در تارنما های خبری و مجله ها منتشر می‌شوند که از نگاه اعتبار، منزلت بهتری نسبت به سایت شما دارا‌هستند. یکی از اصول نشر رپرتاژ اطلاع رسانی این است که در تارنما های معتبرتر از خودتان تکثیر پیدا نمایند تا رتبه شما هم افزایش یابد.

رپورتاژ نویسی
برای بهبود اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر بهینه سازی باید به این نکته واقف باشید که قابلیت ایجاد آن در فرمت های متفاوت وجود دارااست و شما هیچ محدودیتی ندارید. برخی از اشخاص تصور می نمایند که تایپ کردن رپورتاژ صرفا مختص به محتوای متنی میگردد. در حالی که می توانید از رپورتاژ ویدئویی یا این که رپورتاژ تصویری نیز به کارگیری فرمائید. پیش از هر اقدامی در مورد رپورتاژ نویسی ، استارت می بایست رسانه ای که آن را منتشر می نماید را انتخاب فرمائید. به صورت نمونه قصد دارید آن را در وب سایت های خبری یا این که مجله ها منتشر فرمائید یا این که قصد دارید به سراغ رادیو و تلویزیون بروید. هرمورد از این رسانه ها دارنده خصوصیت هایی می باشند که میتوانند به توفیق شما امداد نمایند.

هرکدام از رسانه های ذکر شده برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی شما هزینه اخذ می نمایند. هزینه هرمورد را استیناف کنید و با واحد سنجش بودجه خویش بسنجید. ناگفته نماند که شما با پرداخت هزینه مطلوب، می توانید یک تبلیغ دائمی را در رسانه ها منتشر فرمائید و از مزایای آن مانند تهیه کردن بک لینک و پیوند های دارای اعتبار برخوردار گردید. در سال های گذشته شیوه های تبلیغ بسیار محصور و پرهزینه بود و ابدا هدفمند عدم وجود. البته امروزه می قدرت تبلیغات را هدفمندتر انجام اعطا کرد و هزینه کمتری نسبت به تبلیغات سنتی پرداخت کرد.

چگونه رپورتاژ اطلاع رسانی بنویسیم ؟
یکی‌از سوالاتی که راجع‌به اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر بهینه سازی وجود دارااست این است که چه‌گونه رپورتاژ اطلاع رسانی بنویسیم؟ رپورتاژ یک کدام از شایسته ترین نحوه ها برای قرار گیری کلمات کلیدی در ابتدا نتایج گوگل هست. هرمورد از رپورتاژها با هدف ها مختلفی نوشته می گردند. برخی از آنان صرفا با غرض ارتقای سکو می‌باشند و برخی دیگر تنها معرفی محصولات یا این که سرویس ها را در لحاظ دارا‌هستند. جمع دیگری نیز آن را برای اخذ بک لینک و پیوند های توانمند منتشر می نمایند. مهم این میباشد که قواعد کتابت آن را بدانید و به نه از آنها استعمال فرمایید. در‌صورتی‌که با نشر یک رپورتاژ توانستید در یک کلمه و واژه کلیدی به سکو نه در گوگل برسید قطعا با نشر یک سری رپورتاژ توانا به بهبود آن خواهید بود و می توانید در لینک و پیوند نخستین گوگل قرار بگیرید. پیرو شما‌را با اصول رپورتاژ نویسی آشنا خوا‌هیم کرد.

در شرایطی که می خواهید از اثر رپورتاژ در بهینه سازی برخوردار گردید باید آن را به گونه ای بنویسید که استفاده کننده ترغیب شود آن را تا نقطه پایان مطالعه نماید. وی می بایست در نگاه اول به رپورتاژ شما جذب گردد و به طبع بر روی لینک و پیوند های مو جود در آن کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید نماید. کتابت درست این محتوا سبب میگردد که یک رابطه قوی فی مابین کاربر و رپورتاژ برقرار خواهد شد.اثر رپورتاژ در بهینه سازی تارنما چیست ؟

پس از آنکه به تعریفی از رپورتاژ و طرز تایپ کردن آن پرداختیم دفعه به این میرسد به اثر آن بر بهینه سازی وب سایت اشاره کنیم. حتما می دانید که طرق مختلفی برای ارتقاء اعتبار وبسایت نزد گوگل وجود دارد. در صورتیکه مطالب پیشین تارنما مارا تفحص کرده باشید به خیر با اشکال seo از جمله seo سپید، سئو سیاه، seo خاکستری، سئو داخلی و سئوی خارجی آشنا میباشید. نشر رپورتاژ اطلاع رسانی نوعی offpage seo به حساب آورده می شود و می اقتدار آن را در دسته seo کلاه سپید قرار داد.

در صورتی بتوانید از این‌شیوه بک پیوند های کیفیت خوب اخذ کنید رتبه تارنما شما به واحد سنجش قابل مراعات ای ارتقاء پیدا خواهد کرد. تکثیر این محتواها در سایت هایی که نسبت به شما معتبرتر می‌باشند بدین معناست که آنها شمارا پذیرش کرده اند و از آنجایی که گوگل هم آن‌ها را پذیرش می نماید پس سکو شما هم بهبود پیدا می نماید.

در‌حالتی که بتوانید وب سایت هایی را پیدا فرمائید که دامنه و صفحه ها قدرتمندی نزد گوگل دارا هستند و گوگل آنان‌را تحت عنوان سایت های کاربرپسند معرفی نموده است این پیغام را به وی می دهید که تارنما شما هم کاربرپسند و جالب هست و قیمت آن را داراست که به وسیله گوگل سنجیده شود. مسلما ربات های گوگل به سراغ تارنما شما خواهند آمد.

بک پیوند هایی که به وسیله رپورتاژ اطلاع رسانی اخذ میکنید همچون یک بازاریابی قادر به حساب آورده می شود و وبسایت شما‌را به توفیق مجاورت خیس می نماید. ارتقاء اعتبار دامنه و بهبود درجه از مزایای بک لینک و پیوند های توانمند است. در‌پی با بقیه موارد راجع‌به اثر رپورتاژ اطلاع رسانی بر سئو آشنا خوا هیم شد.

حرف آخر !

بدون‌شک رپورتاژ اطلاع رسانی یک طرز مقرون به صرفه و بسیار خوب در بهبود seo تارنما قلمداد می شود و میتواند تبلیغات، بازاریابی و افزایش اعتبار سایت را برای شما ایفا دهد. در صورتی‌که تا کنون از این‌شیوه به کارگیری نکرده اید پیشنهاد می کنیم آن را آزمون فرمائید. اما خیر یکبار ! بلکه چندین توشه و مطابق اصولی که در این مطالب به آنان اشاره شد.


برچسب: مدرس سئو مشهد، سئو کار خوب مشهد، آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۵۹ توسط:ساسان سودایی موضوع: نظرات (0)

  بک لینک و پیوند کامنتی چیست؟

اکثر وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها دارای قسمت اظهار نظر هستند. سئو کار مشهد  قابلیتی که در آن ناشران از مخاطبان دعوت می‌کنند تا درباره محتوای منتشر شده خود حیث دهند. این قسمت‌ها اغلب دارای فیلدی می‌باشند که اجازه میدهد URL‌ها را به دیدگاه ها اضافه کرده و به‌طور اتوماتیک به آن‌ها لینک داده گردد، براین اساس در اینجا یک بک لینک به سایت مقصد داده می شود. این نوع لینک و پیوند، بک لینک و پیوند کامنتی نام داراست. این طرز، نوعی تکنیک کلاس خصوصی سئو مشهد seo کلاه سیاه هست و امروزه به راحتی توسط الگوریتم‌های گوگل شناسایی می‌گردد.

۵ ویژگی بک پیوند کیفیت عالی چیست؟
آنچه که یک بک پیوند با کیفیت عالی را تشکیل داد می‌کند مقداری نامفهوم میباشد.دوره خصوصی سئو مشهد هیچ کس به طور غیر وابسته نمی‌داند که موتورهای جستجو به چه شکل کیفیت بک لینک‌ها را اندازه گیری می‌کنند، البته اکثر متخصصین سئو بر روی چهار عنصر مهم پایین توافق دارا‌هستند. در اصل شما می بایست کلاس حضوری سئو مشهد  این فاکتورها را هنگام خرید بک لینک و پیوند کار کشته مد حیث قرار دهید.

طبیعی بودن بک پیوند‌ها
بک لینک‌ها بایستی طبیعی باشند و صاحب وب‌تارنما آنها را تعیین نموده باشد تا لینک و پیوند دهد، زیرا برای خوانندگانش بها ایجاد کرد می‌کند و نه چرا‌که برای اعمال این عمل به آنها پول پرداخت گردیده‌است. این‌راه طبیعی به‌دست آوردن یک بک پیوند بهتر می‌باشد.

هدف بک پیوند طبیعی با بک لینک‌های غیرطبیعی گوناگون میباشد. معمولاً مقصود بک پیوند‌های غیرطبیعی گول زدن موتورهای جستجو می باشد تا باور کنند یک وب سایت بها بیشتری نسب به قیمت حقیقی خود دارد.

در شرایطی‌که گوگل متوجه خواهد شد که یک بک لینک غیرطبیعی یا اسپم میباشد، ممکن است در بالا آن را نادیده بگیرد البته در صورت تکرار تخلف، وبسایت را مجازات کرده و درجه آنان را در نتیجه ها موتور جستجوی خود کاهش می‌دهد.

اعتبار بک لینک و پیوند
بک لینک و پیوند‌ها علاوه بر طبیعی بودن می بایست معتبر نیز باشند. موتورهای جستجوی مدرن در ادامه اثبات اجتماعی درباره ی معتبر بودن صفحه ها وب هستند. گوگل الگوریتم PageRank مخصوص خود را دارااست که اهمیت و اعتبار صفحه های وب را اندازه‌گیری می‌کند. گوگل الگوریتم PageRank را به‌صورت زیر تمجید می‌کند:

PageRank با شمارش تعداد و استیناف کیفیت لینک و پیوند‌های یک شیت شغل می‌کند تا قیمت و اهمیت وب‌وبسایت را به طور تقریبی گزینش کند. فرض اساسی این میباشد که وب‌وب سایت‌های اصلی‌تر احتمالاً لینک‌های بیشتری را از وب‌تارنما‌های دیگر دریافت می‌کنند. بدین ترتیب، هر چه تعداد و اصلی‌تر از آن، کیفیت بالاتر بک پیوند‌های یک برگه وب بیشتر باشد، شانس آن برای درجه‌بندی لغات کلیدی رقابتی بالاتر میباشد. بنابراین، رتبه ورقه را به عنوان یک الگوریتم یا مضمون‌ در حیث بگیرید و نه به عنوان یک معیار.

نوع بک لینک (فالو یا نوفالو)
به طور پیش‌فرض، پیوند‌های HTML معمولی ویژگی rel را ندارند و این بدان معناست که موتورهای جستجو می توانند مرتبه صفحه را از یک کاغذ به شیت دیگر منتقل کنند.

به این برهان ‌که فقط لینک‌های فالو ارزش سایت منبع را به تارنما پیوند شده منتقل می‌کنند، برای این منظور که بتوانید سکو سئوی وب‌سایت‌ خود را بهبود دهید می بایست در‌پی دریافت بک‌ لینک و پیوند‌های follow باشید.

بک پیوند‌ها نوفالو فقط زمانی با ارزش میباشند که بتوانند مخاطبان را به تارنما شما انتقال داده و ترافیک ارجاعی تشکیل داد کنند.

انکر تکست پیوند
انکر تکست؛ متن لینک و پیوند داری میباشد که با کلیک کردن روی آن به ورقه تازه منقل می شوید. گوگل از متن لینک یا anchor text برای شناسایی آیتم پیوند و بهبود کیفیت جستجوی کاربران به کارگیری می‌کند. هرچه که همبستگی بین متن و مسئله بک لینک و پیوند بیشتر باشد، ارزش لینک و پیوند هم بیشتر خواهد شد. البته به خیال داشته باشید که در صورتیکه دقیقا عین کلمه کلیدی برگه مقصود را به عنوان انکر تکست انتخاب کنید، صرفا یک پرچم قرمز رنگ به عنوان غیرطبیعی بودن پیوند برای گوگل به جا گذارده‌اید! در تعیین متن لینک و پیوند خیلی محتاط و دقیق باشید. سفارش میشود برای یافتن لغات کلیدی دوست داستنی برای تمجید کاغذ لینک داده شده، کمی تفحص فرمائید.

ارتباط موضوعی
ارتباط موضوعی تارنما مقصد و مبدا، یکی از مهم‌ترین مواردی میباشد که باید هنگام دریافت بک لینک به آن توجهی ویژه کرد. در وضعیت کلی، هر قدر گزینه کاری دو سایت مشابهت بیشتری بهم داشته‌باشد، گوگل برای لینک و پیوند قیمت بیشتری قائل خواهد بود و احتمال ارتقا ترافیک سایت هم بیشتر خواهد شد. بنابراین درصورتی که در باب فناوری در در حال حاضر عمل می‌باشید، خوب است از فروم‌های پزشکی بک لینک و پیوند نگیرید!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۰:۰۹ توسط:ساسان سودایی موضوع: نظرات (0)

نکات اصلی در امر هوش تصنعی الگوریتم های گوگل در seo

در دنیای اینترنت محتوا های متعددی به صورت متن، فیلم، عکس و... وجود دارد. کلاس سئو مشهد پیدا کردن مقاله متبوع اگر‌که نظم و دسته بندی خاصی وجود نداشته باشد، کاری بسیار سخت میباشد. الگوریتم های سکو بندی گوگل نتایج را به ترتیب تروتمیز می نمایند و صفحات اینترنت را با تمرکز به عبارت سرچ گردیده و میزان چگونگی می سنجند. در بهره مرتبط ترین و مطلوب ترین فایده برای استفاده کننده نمایش داده میشود. الگوریتم های گوگل در seo به یوزرها بینش درست ایجاد کرد محتوا را آموختند.دوره سئو مشهد  در واقع ایجاد کرد محتوا در راستای نیاز یوزرها یک کدام از آموزه های مهم این الگوریتم هاست.منتور سئو مشهد  گوگل با پیاده سازی الگوریتم هایی مانند پاندا، مرغ مگس خوار و پنگوئن اولیه راه‌حل خویش برای مقابله با تارنما های اسپم را ارائه کرد.آموزش سئو مشهد
همانگونه که می دانید بیشترین جستجوی یوزرها در سراسر فقیه بوسیله گوگل ایفا میشود. به همین انگیزه تمرکز همگی سئو کاران بر روی موتور جستجوی گوگل می باشد. جایگاه بندی سایت ها به وسیله الگوریتم های کاوش شکل میگیرد. گوگل تر و تمیز الگوریتم های خویش را آپ دیت می نماید تا نتایج بهتری برای جستجوی یوزرها اکران دهد. در سال های اخیر به کار گیری از الگوریتم های هوش تصنعی توسط گوگل ارتقاء پیدا نموده است.
مدیران وبسایت و seo کاران برای این که به حاصل بهتری برسند باید با طرز فعالیت تمام الگوریتم های سکو بندی گوگل آشنا شوند. کسی ترازو های گوگل و تعداد همگی الگوریتم های آن را نمی داند. البته کارشناسان سئو معتقدند فاکتورهایی مانند تاریخچه، اعتبار دامنه و برگه، کلمه ها کلیدی seo، تجربه کاربری و ...در رتبه بندی لحاظ می گردد.
لبریز اهمیت ترین الگوریتم های گوگل در سئو
بهینه سازی محتوای تارنما برای گوگل، موجب توفیق تارنما شما خواهد شد. به همین انگیزه شما می بایست نسبت به الگوریتم های seo دوراندیشی کافی داشته باشید. در صورتیکه محتوای شما با الگوریتم های گوگل در بهینه سازی هم خوانی نداشته باشد، بازدیدکنندگان احتمالی تارنما را از دست می دهید. الگوریتم ها به صورت کلی دو هدف اساسی را دنبال می نمایند که عبارت میباشد از افزایش رتبه سایت های مخاطب شالوده و پر ارزش، کاهش مرتبه سایت های اسپم و بی چگونگی.
الگوریتم هسته گوگل
هنگامی که به روز های نو یک الگوریتم به اندازه کافی تست گردیده باشد و نیازی به تغییرات عمده نداشته باشد، به Google Core Algorithm یا این که الگوریتم هسته گوگل اضافه خواهد شد. به دنبال به معرفی الگوریتم های گوگل در بهینه سازی میپردازیم.
الگوریتم پاندا
در سال 2011 جهت رویا رویی با محتوای بی چگونگی، سرقت ادبی و محتوای کپی، استفاده زیاد از کلمات کلیدی، وسعت بالای تبلیغات، مزرعه های محتوا و... الگوریتم پاندا به شغل دریافت شد. این الگوریتم برای محتوای مخصوص و بی نیاز وب سایت ها، جایزه هایی در نظر می گیرد. این الگوریتم چگونگی محتوای صفحه های را می سنجد و اگرکه از لغات کلیدی غیر مرتبط، غیر حقیقی یا این که به تعداد زیاد مستعمل باشد، آن صفحه جریمه گردیده و از لیست نتیجه ها گوگل حذف می شود. الگوریتم پاندا به معیار های ذیل توجه داراست:
رعایت نکات املایی و نگارشی بسیار دارای اهمیت است زیر سبب می گردد الگوریتم های کاوش محتوای شما‌را جزو محتوا های باکیفیت محاسبه کنند. پیاده سازی ظواهر تارنما گزینه دقت این الگوریتم قرار می گیرد. چون ایجاد کرد ظاهری کاربر پسند و دیدنی دیگران را به بازرسی محتوا ترغیب می نماید. این دستور موجب ارتقا زمان حضور یوزرها در وب سایت شما میگردد. سایت هایی که لینک و پیوند های متفاوت و تبلیغات متعددی را در صفحات خویش مکان می‌دهند، به وسیله پاندا جریمه خواهند شد. الگوریتم پاندا به چگونگی متنی که شما در چنگ مخاطب قرار می دهید نیز دقت متعددی می نماید.
محتوای تکراری، متن نسخه برداری گردیده و دستکاری نادرست، از جمله مواقعی هستند که منجر میشوند گوگل به شما مشکوک شود. یکی‌از دیگر از مواقعی که الگوریتم پاندا آیتم بازرسی قرار میدهد، کمیت محتوای شماست. عالی می‌باشد در وب سایت خویش از اطلاعاتی استعمال فرمائید که دارنده مالیات بر ارزش افزوده محتوایی است. در واقع یکمحتوای ارزشمند بایستی داده ها جدیدی را به یوزرها بیفزاید و مشابه محتوای دیگر وب سایت ها نباشد.
الگوریتم مرغ مگس خوار
در سال 2013 یکی از مهم ترین الگوریتم های بهینه سازی توسط گوگل آپدیت رسانی شد. مقصود از تشکیل داد این الگوریتم درک عالی کلمه ها سرچ گردیده توسط یوزرها می باشد. این الگوریتم یاری می نماید تا تجربه کاربری بهتری برای یوزرها تعیین شود. غرض اساسی الگوریتم های گوگل جلب رضایت و ادراک کردار یوزرها میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار بر روی فرایند طبیعی گویش شامل هم معنی و مفهوم، نمایه سازی معنایی و... برای درک خوب کاوش ها و ارائه شایسته ترین نتایج ممکن، تمرکز داراست.
الگوریتم های سئو و الگوریتم پنگوئن
در سال 2012 برای رویارویی با تکنیک های seo کلاه سیاه مانند دایرکتوری لینک و پیوند، پیوند های اسپم و استفاده بیش تر از حد از عبارات کلیدی در Anchor Text، الگوریتم پنگوئن توسط گوگل به عمل دریافت شد. پیش از وجود الگوریتم های گوگل در seo به ویژه الگوریتم پنگوئن، وسعت لینک و پیوند ها بدون اعتنا به چگونگی آنان، بر مرتبه بندی صفحات وب سایت ها اثر متعددی می گذاشت. وظیفه پژوهش این که وبسایت ها از چه راه‌های لینک و پیوند های خویش را بدست میاورند، آیتم یقین بودن، کیفیت عالی بودن و مرتبط بودن لینک و پیوند ها بر عهده الگوریتم پنگوئن می‌باشد.
الگوریتم های گوگل در سئو و الگوریتم تلفن همراه گدون
در سال 2015 آپ تو دیت رسانی گوشی گوگل با اسم تلفن همراه گدون (Mobilegeddon) به عمل دریافت شد. گوشی گدون یکی‌از الگوریتم های سکو بندی گوگل میباشد که Mobile Friendly بودن تارنما ها را تحقیق می نماید. این الگوریتم وبسایت هایی را که برای گوشی سئو گردیده اند را در حق تقدم قرار میدهد. وبسایت هایی که بهینه سازی نشده اند، جریمه خواهند شد و حتی گاهی از لیست حاصل گوگل حذف می‌شوند.


برچسب: آموزش سئو مشهد، منتور سئو مشهد، دوره سئو مشهد، کلاس سئو مشهد، دوره خصوصی سئو مشهد، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۵۷ توسط:ساسان سودایی موضوع: نظرات (0)

بلایی که برچسب های غیراصولی بر سر تارنما ما می‌آورند.

در قبلی تصور بر این بود که هر قدر بیشتر از برچسب به کارگیری کنیم، جایگاه بهتری خوا هیم داشت. باید بگویم که این تصور هر یکسری غلط است اما در قبل آموزش سئو در مشهد تا حدی عملکرد داشت. فعلا موتورهای جستجو بسیار هوشمند شده اند و قادرند به راحتی تگ های درست از اشتباه را تشخیص دهند سئو کار خوب مشهد  برای همین نمی قدرت با برچسب های زیاد و متفاوت و برخی بی ربط، ورودی زیادی از گوگل گرفت. چنانچه طرفدار برچسب زدن های زیاد میباشید خوب میباشد بدانید مدرس سئو مشهد این تگ ها چه بلایی بر سر سایتتان می‌آورند:

۱- پایین آمدن تجربه کاربری
همان گونه که استعمال درست از برچسب یا tag مطالب و محتواهای وبسایت را خوب در دسترس کاربر قرار می دهد، بایستی بدانید که به فعالیت بردن تگ های زیاد و نامرتبط سبب ساز می‌گردد ورقه شما به هم ریخته و به هم ریخته گردد و این بی نظمی، کاربر را بیشتر سرگردان می کند.

زیرا فی مابین انبوهی از تگ های بی ربط قرار می‌گیرد که هیچ منطقی برای او ندارند. پس نه صرفا به ماندگاری او در وبسایت کمکی نمی کند که احتمال داراست منجر خروج او از کاغذ نیز گردد.

 

۲- ایجاد کرد صفحه ها تکراری (Duplicate Content)
قطعا تا اینجا متوجه شده اید که با تشکیل داد یک تگ، یک صفحه در وبسایت شما ایجاد کرد می شود. وقتی برای یک نوشته‌ی علمی یا متاع خود تگ های متفاوت و مشابه می سازید در واقع یک‌سری صفحه به وجود میاورید که محتوای یکسانی دارا‌هستند. وقتی که شما برچسبی با عنوان ” کفش طبی زنانه” داشته باشید و به طور همزمان برچسبی با عنوان “کفش زنانه طبی” ساخت کنید قطعا محتواهای موجود در این دو برگه یکی‌از هستند. در شغل شما دو کاغذ ساخت می‌کنید که محتوای تماما یکسان دارا هستند.
۳- تشکیل داد صفحاتی با آیتم مشابه (Cannibalization)
کنیبالیزیشن زمانی رخداد می افتد که برای یک عبارت کلیدی غرض چند کاغذ داشته باشید. این صفحات معنا یکسانی را به کاربر و گوگل القا می کنند هر تعدادی ممکن میباشد محتوای یکسانی نداشته باشند. برای مثال در‌صورتی‌که شما مطلبی در امر “کفش طبی زنانه” نوشته اید و برچسب آن را “کفش طبی زنانه” انتخاب نمائید دو ورقه در تارنما ساخت کرده اید که گوگل آن‌ها را با یک زمینه مشابه شناسایی می کند. در فایده ارزش آن برچسب و بها صفحه ها سایت را ذیل میاورد.

 

۴- ساخت صفحات بی قیمت(Zombie Pages)
صفحه ها برچسب از نگاه گوگل اساسی میباشند زیرا حلقه ارتباطی محتواها با هم به شمار میروند. این صفحه ها شانس زیادی در استحصال مرتبه دارا هستند البته اگر آنها را به صحت تعیین و جای گذاری نکنید یا عنوان برچسب خیلی کوتاه و عمومی باشد ورقه ساخت شده بی بها یا در اصطلاح زامبی خواهد بود.

در شرایطی که صفحه ها زامبی تارنما شما زیاد باشد هم سرعت ایندکس ذیل می آید و هم گوگل محتوای وبسایت شمارا بی کیفیت احتساب خواهد کرد.

۵- کاهش اعتبار محتواهای مهم
پیوند دهی یکی ابزارهای seo برای ارتقا سکو و بها صفحه ها میباشد. زمانی از یک کاغذ وب سایت به کاغذ دیگری لینک می‌دهیم، در واقع کمی از اعتبار برگه اول را به برگه دوم منتقل می کنیم. تگ کردن یا برچسب گذاری را هم می اقتدار نوعی لینک و پیوند دهی دانست.

زمانی که برچسب هایی برای یک محتوا تعریف و تمجید میکنید، در واقع صفحاتی ساخت و ساز می‌کنید که کل آن‌ها در ورقه محتوا لینک و پیوند شده‌اند. با این کار بخشی از اعتبار برگه محتوای تان را به صفحات برچسب منتقل میکنید.

موقتی در صورتی‌که تعداد زیادی تگ متفاوت برای نوشته‌ی‌علمی خود ساخت و ساز فرمایید، اعتبار این ورقه را تا حد زیادی پخش می کنید. در سود به جای‌اینکه اعتبار صفحه اساسی را با تمرکز بر موضوعات اساسی بیشتر کنید، صفحه ها زیادی خواهید داشت که تمامی اعتبار کمی دارا‌هستند.

 

۶- رقابت برچسب با صفحات داخل وب سایت
گاهی برخی افراد همان عنوان برگه یا کلمه و واژه کلیدی صفحه را برچسب قرار میدهند. این شغل تماما اشتباه هست زیرا برچسب ها نوعی طبقه بندی محتواهاست و در حالتی‌که شما یک واژه و کلمه کلیدی را به عنوان برچسب گزینش فرمایید در واقع کاغذ ای دیگر با همان واژه کلیدی در تارنما شما ایجاد خواهد شد که منجر می‌شود با برگه اساسی در رقابت قرار گیرد و توان و اعتبار کاغذ اساسی را بگیرد.

 

چه طور درست برچسب بزنیم؟
۱- برچسب باید کوتاه باشد.
بهترین نوع برچسب ها، آنهایی می‌باشند که کوتاه و حداکثر از سه کلمه تشکیل‌شده باشند. شما باید بتوانید آحاد موضوعاتی که به نوشته مربوط می شوند را در تعدادی کلمه و واژه کوتاه بیان کنید.

 

۲- تعداد برچسب ها زیاد نباشد.
هدف استعمال از تگ ارشادوراهنمایی کاربران برای پیدا کردن محتواهای موردنظرشان می‌باشد. زیاد بودن این تگ ها سبب سردرگمی کاربر و زیاد شدن بیهوده صفحات وب سایت شود.

زیاد بودن صفحه های زامبی یا بیهوده باعث می شود ربات های گوگل مجال زیادی را برای کراول کردن آنها صرف کنند و صفحه ها اساسی و اساسی نادیده گرفته شوند. ۲-۵ برچسب در هر محتوا میتواند تعداد کافی و مناسبی برای برچسب گذاری باشد.

 

۳- از برچسب های گذشته استفاده فرمائید.
یکی از ایرادات برچسب گذاری به کار گیری از تگ یکتا می باشد. تگ یکتا تگی هست که صرفا در یک محتوا مستعمل. یعنی صفحه ای ساخت کردیم که تنها یک مقاله در آن وجود داراست. در گزینش برچسب ها کوشش نمایید آنها را طوری گزینش فرمایید که به یک سری نوشته‌ی علمی دیگر هم مرتبط باشد. برای اینکه بتوانید درست برچسب گذاری فرمایید چند تگ از پیشین گزینش نمایید و در هر محتوا متناسب با آیتم از آنان به کارگیری فرمائید.

تگ ها نباید خیلی خاص و محدود باشند برای مثال تعیین نام یک جنس به عنوان تگ در یک وب سایت فروشگاهی عمل صدق نیست زیرا مطلقا هیچ مال دیگری با همان نام نخواهید داشت.

۴- برچسب ها را از مجموعه ها متمایز نمائید.
از نام گروه بندی ها به عنوان برچسب به کار گیری نکنید. دسته بندی ها خود بها و اعتباری دارند و هر کدام محتواهای مشخصی را به استفاده کننده نماد می دهند. اگر از آنان به عنوان Tag استعمال کنید صفحات تکراری و مشابه ساخت میکنید که محتوای یکسان دارا هستند و این شغل روی سئوی وب سایت و جایگاه شما تاثیری منفی خواهد داشت.

 

۵- به ارتباط برچسب با محتوا دقت کنید.
Tag نباید با گزینه محتوای شما بی ارتباط باشد. برای انتخاب برچسب درست، بایستی از لغت ها و کلمه ها جان دار در محتوا به کار گیری فرمایید و بین آنها ارتباط موضوعی و معنایی وجود داشته باشد. زیرا وقتی کاربر عبارتی را جستجو می کند پیرو محتوایی است که با آن عبارت ارتباط مستقیمی داشته باشد.

 

۶- از لغات کلیدی به کار گیری نکنید.
اصلا از لغت ها و لغات کلیدی غرض خود در برچسب ها استعمال نکنید. همان گونه که قبلا هم گفته شد این شغل منجر ایجاد کرد صفحه ها مشابه و رقابت صفحات برچسب با صفحات اساسی میشود و ارزش آنان‌را کم می کند.

 

۷- صفحه های برچسب را سئو فرمائید.
در وب سایت های وردپرسی این امکان وجود دارد که شما بتوانید برای مجموعه بندی ها و تگ های خود توضیحاتی اضافه نمایید. وقتی که این عمل را جاری ساختن دهید صفحات تگ ها هم بهینه سازی می گردند و گوگل مضمون‌ هر برچسب و محتوای داخل آن را بهتر فهم می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۴۸ توسط:ساسان سودایی موضوع: نظرات (0)

هرآنچه که باید در مورد سئو سوشیال سیگنال Social Signals بدانید

سوشیال سیگنال چیست و چه تاثیری در seo وب سایت دارد؟
شبکه های مردمی درواقع چیزی بیشتراز یک پلتفرم پیام رسانی نیستند. پلتفرم های اجتماعی در زمان زمان تکامل یافته اند و موقتا بخشی از زندگی روزمره ما می‌باشند.
تا همین چندین وقت اخیر، مردم وقت زیادی صرف اینستاگرام و توییتر می کردند. ولی امروز، این افراد هر ماه از طریق رسانه های اجتماعی خود کسب درآمد می کنند.
آموزش سوشیال سیگنال
قبل از اینکه نگاهی به سیگنالهای اجتماعی یا همان سوشیال سیگنال بیاندازیم، بیایید درباره موضوعی بسیار اساسی کلام کنیم.
کلام ما در اینجا این هست که درصورتی که درآمد شما از طریق وب سایت و حضور در فضای آنلاین می‌باشد مدرس سئو مشهد  البته رسانه های اجتماعی را نادیده می گیرید، خطا بزرگی اجرا می دهید. داشتن یک استراتژی شبکه اجتماعی قادر اکنون محور و پایه اصلی دیجیتال مارکتینگ برای هر دستیابی و کاری میباشد.
براین اساس در‌صورتی‌که شما در پلتفرم های گوناگون شبکه‌های‌مردمی فعال میباشید، مزایای بیشماری وجود دارد که می توانید از آن‌ها به کارگیری فرمایید. یک کدام از مزایای این فرمان استخراج به سوشیال سیگنال برای تارنما تان می‌باشد. فعلا، در شرایطی که شما می‌خواهید بدانید که سوشیال سیگنال چیست و چه‌طور قادر است سایت تان را کلاً تحت تاثیر قرار دهد پس با ویرلن یار شوید.
(Social Signals) سوشیال سیگنال چیست؟
سوشیال سیگنال تک تک لایک ها ، نظر ها، اشتراک گذاری ها، و تعامل کلی یک وب سایت و برگه وب در پلتفرم شبکه‌های‌مردمی مختلف میباشد. این سیگنال‌ها توسط گوگل برای سنجش اینکه آیا یک کاغذ وب ارزشمند می‌باشد یا نه، آموزش سئو در مشهد در لحاظ گرفته میشود. در صورتی‌که شیت وب دارای سوشیال سیگنال بالایی باشد، به این مضمون‌ میباشد که محتوای آن لایک شده و توسط افراد زیادی به اشتراک نهاده میگردد. این مورد به بهینه سازی تارنما و جایگاه بندی وبسایت در جستجوهای گوگل امداد کرده و از بینش گوگل به عنوان نوعی دیگر از بک لینک ها مشهود است.
هم اکنون که می‌دانید، سوشیال سیگنال یعنی چه، بیایید التفات داشتن سوشیال سیگنال را بدانیم:
عنایت سوشیال سیگنال در سال ۲۰۱۸
ارتقاء ترافیک با با کیفیت
کلیه ما دوست داریم ترافیک مجانی بدست آوریم ؛ ترافیکی با کیفیت عالی که برای بهینه سازی و کسب رتبه بالاتر در گوگل به آن نیاز دارید. درحال حاضر برای استحصال به‌این نقطه شیرین در گوگل، شما بایستی فاکتورهای سئو سئو را برآورده کنید.سئو کار خوب مشهد از بین ۲۰۰ برهان مرتبه بندی بهینه سازی ، سوشیال سیگنال ساده ترین خط مش برای بهینه سازی وب سایت و استحصال سکو بندی بالاتر در گوگل و افزایش ترافیک با کیفیت عالی هستند.
البته گوگل تنها مقالاتی که محتوای کارکشته، توان خوب، و حضور پررنگ در شبکه‌های‌اجتماعی دارند را رنک می کند.
ایجاد کرد بک لینک ارزشمند از طریق سوشیال سیگنال
همان طور که در مقاله تاثیر بک لینک در seo سایت گفتیم فقط خرید بک پیوند فالو از طریق رپورتاژ آگهی در وبسایت های پر طرفدار با اتوریتی بالا در سئو تاثیر داراست بدین ترتیب احتمالا بسیاری از شما در این درنگ میباشید که چون شبکه های اجتماعی بک لینک و پیوند فالو نمی دهند ، به اشتراک گذاشتن مطالب در شبکه‌های‌اجتماعی برای seo بی منفعت است. با این فعلا، مت کاتس رسماً اعلام کرد که Google پیوند های شبکه اجتماعی را به عنوان یک فاکتور بهینه سازی بهینه سازی و سکو بندی در SERPs به حساب می‌آورند.
مهندس متیو کاتس، موقتا در مجموعه کیفیت و با صرفه‌سازی موتور جستجو (بهینه سازی) در شرکت گوگل فعالیت دارد.
حال فرض فرمایید دو وبسایت با ایجاد محتوا ی نسبتاً یکسان داشته باشیم که یکی از هیچ حضوری در شبکه‌های‌مردمی نداشته باشد و دیگری حضور برند مناسبی در شبکه های اجتماعی داشته باشد. در آن صورت، گوگل آن سایتی که حصور اجتماعی بالاتری داراست را در درجه بندی (رنک) بالاتر قرار میدهد
خرید سوشیال سیگنال برای ارتقاء اتوریتی و اقتدار دامنه
افزایش اتوریتی و توان دامنه بازاریاب فضای مجازی
ارتقا اتوریتی و توان دامنه
بازاریاب فضای مجازی
سوشیال سیگنال شاخصی مستقیم و بدیهی از محبوبیت می‌باشند. جذب پیوند و بازدید بیشتر از پیج های محبوب در شبکه های عمومی سبب ساز ارتقاء اتوریتی و قدرت دامنه میشود. این روشی آزمایش شده توسط بخش اعظمی از سئو کاران است.
موقتی خوا هیم دید که چه طور خواهیم توانست سوشیال سیگنال ارگانیک را افزایش دهیم و در سال ۲۰۱۸ مرتبه بهتری در گوگل کسب کنیم
ارتقا سوشیال سیگنال
در این قسمت از فراگیری بهینه سازی چندین نمونه از بهترین نکات برای ارتقا سریع سوشیال سیگنال با کیفیت خوب اورده شده هست:
به صورت روزانه در شبکه‌های‌اجتماعی پست بگذارید.
مردم فقط در حالتی که برند شما را خواهند شناخت که روزانه نظرشان را جلب فرمائید. برای این خواسته، شما باید روزانه مجموعاًَ پلتفرم های اجتماعی یک پست ارسال نمایید.
از تصاویر به کار گیری نمائید.
تصاویر گویای هزاران واژه و کلمه می باشند. هیچ کس دوست ندارد یک متن خسته کننده ی طولانی را بخواند. از سایرین متفاوت باشید و از عکس های جذاب و آموزنده به کار گیری فرمائید.
تک تک تیم های شبکه‌های‌عمومی را پوشش دهید.
به یاد داشته باشید، یک نام تجاری صرفا زمانی برند می گردد که جمعاًَ دسته های اجتماعی فعال باشد. ضمن این، گوگل این موضوع را هنگام درجه بندی سایت متوجه گردد. اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تمامی پلتفرم های اجتماعی تعالی مانند صورت بوک، توییتر، گوگل پلاس، Instagram ، Pinterest، و لینکدین را در لیست خود قرار می دهید.
مسابقه تولید نمایید.
مشوق دادن و مسابقات، روندهایی جدید در شبکه های اجتماعی می‌باشند. برای جلب بازدید بیشتر از پروفایل تان، آحاد کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که یک مسابقه را به طور عمومی اعلام کنید و بعد شاهد سود ای بهتر باشید.
آیا باید از سوشیال سیگنال در سال ۲۰۱۸ استفاده کنیم؟
من می‌دانم این دقیقاً همان چیزی میباشد که شما می خواهید بدانید.
پاسخ به‌این سوال یک بله بسیار تعالی میباشد. در واقع، زمانی که گسترش دهندگان گوگل رسما آن را به عنوان یک استدلال بهینه سازی و سکو بندی در موتور جستجو SERPs اعلام کرده اند، دیگر شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید.
مطمئن شوید که از سوشیال سیگنال حقیقی و واقعی در صفحه های وب خود به کارگیری می کنید ولی خرید سوشیال سیگنال را سفارش نمی‌‌کنیم. گوگل میتواند کیفیت سوشیال سیگنال را حس کند و به راحتی قادر است قضاوت کند که آیا آن حقیقی و واقعی می باشد یا نه.
یک چیز دیگر، هیچوقت فراموش نکنید که سوشیال سیگنال را از گوگل پلاس Google+ بگیرید چراکه به گوگل تعلق داشته و گوگل گرایش دارااست سوشیال سیگنال گوگل پلاس Google+ را بیشتر وزن دهد. (بها بیشتری قائل شود)
چه انتظاری از نقش سوشیال سیگنال بر سئو داشته باشیم؟
تا وقتیکه پلتفرم های اجتماعی در حال تبدیل شدن به شکلی استفاده کننده پسندانه تر می‌باشند، داشتن یک اپلیکیشن قدرتمند برای شبکه‌های‌مردمی ضروری است. در شرایطی که به هر دلیلی، شبکه های اجتماعی را نادیده میگیرید پس از رقابت خارج شده اید. سوشیال سیگنال‌ها یکی از ۲۰۰ شاخص مرتبه بندی و seo سایت و معمولی ترین طرز برای کسب سکو در موتور جستجو می‌باشند. در واقع، سوشیال سیگنال موقتا هم بها بک لینک ها می‌باشند!
سبک نو اطلاعات
امروزه مردم بیشتر اطلاعات مورد نظرخود را از شبکه های مردمی دریافت می کنند، چراکه آن‌ها از طریق این پلتفرم ها با برند ها ارتباط برقرار می کنند. با این وجود، نسبتاً کلیه ی ما برای مثال شما و من از رسانه های اجتماعی استعمال می کنیم و من پندار میکنم این بهترین و وارفته ترین نحوه برای ارتباط با مشتریان تان و تبدیل (convert) آن‌ها می باشد.
اتکا سازی
با یک ویژگی شخصی سازی شده، برندهای تجاری در مشتریان خود شم پشت گرمی ایجاد کرد می کنند. کاربری که از گوگل آمده میباشد، به راحتی به یک مشتری بالقوه تبدیل نمی شود، ولی در عین حال، وقتی که برند شما از طریق شبکه های عمومی ،در گذر زمان در آنان پشت گرمی ساخت، این شغل بی آلایش خواهد بود.
تبدیل خوب
هنگامی که متکی بودن مشتری خود را به دست آوردید، فروش دوباره به آن‌ها امری شل خواهد بود. به خاطر اینکه شما ارزش برندتان را روی هم رفته شبکه‌های‌عمومی ساخت کرده اید، فعلا می‌توانید از تبدیل های بهتر لذت ببرید، زیرا مشتریان کهن شما به مشتریان نو تبدیل خواهند شد و در بهره شما میتوانید ارزش طول عمر مشتریتان(LTV) را ارتقاء دهید.
بهینه سازی سوشیال سیگنال-شبکه های مردمی بازاریاب فضای مجازی
بهینه سازی سوشیال سیگنال-شبکه های عمومی
بازاریاب فضای مجازی
بهترین شغل برای تقویت سوشیال سیگنال در وب سایت تان
در خدمات seo دو شیوه وجود داراست که قادر است حضور نام تجاری شما در شبکه های اجتماعی را تقویت کند:
باطن تارنما
به سادگی دکمه های به اشتراک گذاری را در سایتتان قرار دهید تا آن‌ها بتوانند مطالب شما را به اشتراک بگذارند و درگیر محتوای شما شوند.
دکمه های اتصال سهل و آسان
وبلاگ خود را با مطالب تازه و دیدنی آپ دیت نگه دارید.
فارغ وبسایت : حضور کار کشته تر در شبکه های محبوب :
فیس بوک
کانال یوتیوب
اینستاگرام و Pinterest
حساب توییتر
گوگل پلاس
لینکدین


برچسب: آموزش سئو در مشهد، سئو کار خوب مشهد، مدرس سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۳۳ توسط:ساسان سودایی موضوع: نظرات (0)

اثر خطای کراول گوگل در seo سایت

در نوشته‌ی‌علمی اثر خطای کراول گوگل در seo تارنما ما شم ارا با ین اشتباه اشنا می کنیم و در اخر اثر هایی که‌این خطای بر سئو سایت میگذارد را به شما دوسداران سئوبلک فراگیری میدهیم.

خطای کراول یا این که خزنده چیست؟
خطاهای خزنده – crawl errors زمانی اتفاق میفتند که یک موتور کاوش به‌دنبال برگه‌ای از اینترنت‌تارنما شما می‌شود البته چیره به یافتن آن نمیشود. پیش از هر چیز کار کراولینگ (Crawling) را برایتان روشن سازی می کنیم. کراول فرایندی می‌باشد که در آن موتور کاوش از روش یک ربات کل صفحه های اینترنت‌تارنما شمارا از لحاظ می گذراند. آموزش سئو در مشهد موتور کاوش یک لینک و پیوند به اینترنت‌وب سایت شما پیدا می‌نماید و شروع به یافتن همگی صفحه ها آن می‌نماید.

این ربات دربین صفحات و فهرست تک تک محتواهای شما می‌خزد (واژه و کلمه Crawl در فارسی به معنای خزیدن میباشد) تا از آن در گوگل استفاده نماید، بعلاوه تمام لینک‌های این صفحه ها را به لیست صفحاتی اضافه می‌نماید که هنوز بایستی کراول شوند. هدف اساسی شما تحت عنوان دارای یک اینترنت‌وب سایت این هست که باور پیدا فرمائید ربات موتور کاوش قادر است به تک تک صفحه های اینترنت‌وبسایت شما دسترسی پیدا نماید. عدم توفیق موتور کاوش در‌این پروسه به عبارتی چیزی میباشد که ما از آن به اسم خطاهای کراول خیال می‌کنیم.

مقصود شما می بایست اطمینان یافتن از این دستور باشد که هر لینک در تارنما شما باعث به بارگزاری یک صفحه از سایتتان شود. شاید این دستور از روش تغییر تحول مسیر(redirect 301) میسر گردیده باشد، اما صفحه‌ای که در نقطه پایان از آن پیوند مشهود است بایستی مدام جواب مثبت – 200 از سرور بازگرداند.

گوگل خطاهای کراول را به دو تیم تقسیم می‌نماید:
خطاهای وبسایت: مطمئنا شما خواستار این نوع نادرست نیستید
چرا‌که این نادرست نشان میدهد آحاد وب سایت شما قابل کراول شدن وجود ندارد.
خطاهای URL: این مشکلات نیز خوشایند نیستند
اما از آن جا که هر غلط به یک URL خاص مرتبط می‌باشد سئو کار خوب مشهد مواظبت و برطرف ساختن آن نسبت به مورد پیشین معمولی‌خیس است.
اثر خطای کراول گوگل در سئو تارنما

ربات ها به طور غیر قابل اجتناب یک کدام از مهمترین قسمت های وب سایت شما و ترافیک کاربردی وب سایت شمارا تشکیل داد می نمایند.

البته کلیه ربات ها، ربات های بهتر نیستند. دست کم 19% از ربات ها وب سایت ها را با هدف ها نحس کراول می نمایند، اهدافی مانند سرقت محتوا، جستن آسیب پذیری ها یا این که دزدیدن اطلاعات.

حتی درصورتی که که کارایی آن‌ها ناموفق باشد، حمله های دایم از طرف این نرم‌افزار های اتومات، ممکن است سبب شود که ربات های گوگل نتوانند سایت شمارا کراول نمایند.

ربات های بد از پهنای باند وبسایت شما و منابع سرور شبیه با یک ربات عالی یا این که یک بازدید کننده ساده، به کارگیری می نمایند.

البته، در‌صورتی‌که که سرور شما تحت اثر وظایف اتومات و مکرر ربات های مدرس سئو مشهد گوناگون در زمان فرصت زمان بر قرار داشته باشد، ممکن میباشد که ترافیک سایت شما نماید خواهد شد. در بهره، سرور شما ممکن هست دیگر به صفحات تارنما شما خدمت ندهد.

این نوع ارور، فقط در طول استعمال بیش از حد از سرور صورت میدهد

با وجود این که فعالیت ربات های عالی معمولا قابل مدیر هست، البته گاهی آن‌ها هم می‌توانند به طور بیشتراز اندازه از منابع سرور شما به کارگیری نمایند. اگرکه شما محتوای متعددی به وب سایت خودتان اضافه فرمایید، کراول شدن شدید وب سایت برای ایندکس کردن محتوای تازه ممکن هست سرور شما‌را با نقص‌ رو به رو نماید.

به طور شبیه، ممکن است ربات های خوب نیز با یک غلط در وب سایت شما رو به رو شوند و ناچار شوند عملیاتی با هزینه منابع بسیار بالا اجرا دهند و یا این که در یک رینگ بی غایت گیر نمایند.

برای پیشگیری از این ایرادات، بیشتر تارنما ها از یک شیوه کش در طرف سرور به کارگیری می نمایند که‌این کشینگ، یک ورژن از پیش درست شده از وب سایت آنها را ارائه می نماید و برای هر درخواست از طرف بازدید کننده یا این که ربات، دیگر مجموع ورقه را مجدد ایجاد کرد نمی نماید و این‌راه از دید منابع، بسیار مقرون به صرفه هست. همینطور زمان بار گذاری صفحات برای بازدید کننده های حقیقی نیز کاهش پیدا می نماید که‌این مورد برای گوگل مداقه متعددی داراست.

اما نمی توانید با این راه مشخص و معلوم فرمائید که ربات های موتور کاوش در چه تکرار هنگامی وب سایت شما‌را کراول می نمایند، بلکه تنها می توانید سطح منابع آیتم استعمال آنان را مشخص کنید.

برای این که بتوانید این شرایط را به طور باصرفه رئیس نمائید، شما بایستی خطراتی که علیه شما و سبک بیزنس خاص مشتری های شما وجود دارد را شناسایی نمائید.

همینطور شما می بایست سیستم هایی را تشکیل داد کنید که بتوانند دربین ترافیک یک ربات بد، ترافیک ربات عالی و شغل های انسانی را نسبت به یکدیگر متمایز نماید. در شرایطی که این عمل به طور ضعیف صورت پذیرد، ممکن است اثر شغل های seo شما کاهش پیدا نماید و یا این که حتی بازدید کننده های باارزش، نتوانند از خدمت شما به طور مفید به کارگیری نمایند.


برچسب: مدرس سئو مشهد، سئو کار خوب مشهد، آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۳۰ توسط:ساسان سودایی موضوع: نظرات (0)